direcció

El meu recorregut comença als 22 anys com a mestra i psicòloga des de l’escola, i desprès com a formadora de professionals i terapeuta i durant tots aquests anys acompanyant als infants i a les seves famílies i als professionals, he anat formant-me per anar posant coneixement, experiència i llum en les vinculacions que es generen entre les persones i la seva complexitat emocional.

Amb il·lusió, tendresa , sentit comú i aprenentatges, estic a la vostra disposició per ajudar-vos a interpretar les connexions, de vegades invisibles als ulls però no al cor, que ens porten molt dolor. Estic formada i treballo a partir de la mirada sistèmica, emocional i corporal.

I estic encantada de poder compartir aquesta tasca amb un equip de professionals d’una gran formació i d’una gran qualitat humana .Desitgem poder acompanyar-vos en aquest moment de vida en el que necessiteu una mirada i escolta externa.”

equip

Gemma Bosch

Llicenciada en Educació Física, INEF [col. 11143], terapeuta corpo­ral integrativa, formada en tècniques gestàltiques per a adolescents.

Maribel Bodego

Psicopedagoga [col. 2059] Terapeuta gestalt. Mestra i educadora social.

Vanesa Queral

Terapeuta Gestalt i Gestalt per adolescents. Formada en moviments sistèmics. Professora de secundària.

Miguel Ángel

Terapeuta Corporal Integratiu. Terapeuta Gestalt. Terapeuta Sistèmic.

Ariana Reitg

Psicòloga clínica, terapèuta gestalt d’adults, infants i adolescents.

col·laboren

Carles Parellada

Llicenciat en Magisteri, Màster en psicomotricitat, pedagogia sistèmica i teràpia familiar. President de l’Associació d’Educació sistèmica de Catalunya (MES). Autor de molts llibres i articles sobre pedagogía sistémica.

Teresa Godall

Dra i professora de la U.B. Tesi sobre Emy îkler i cofundadora de L’Associació Pikler Hengstenberg de Catalunya. Formada en constal.lacions familiar. Formadora de mestres i equips. Autora de nombrosos articles en revistes especialitzades.

Alfredo Hoyuelos

Doctor europeu en Filosofia i Ciències de l’Educació. Diplomat en Magisteri. Es expert en l’obra pedagògica de Loris Malaguzzi.

Evania Reichert

Terapeuta psicocorporal, escritora e investigadora sobre la infancia y la formación del carácter, fue profesora y directora del comportamiento de los niños, la educación, la cultura y la ecología. Evania es autora de los libros «Infancia, la edad sagrado», «SAT Educación en la Amazonía» y co-autor de «El amor y la química a la siguiente arma» y «Cartas por la Paz».

Maria Antònia Riera

Doctora en Pedagogia. Responsable dels Estudis de Grau d’Educació Infantil i és directora del Màster oficial de la UIB .

Teresa Feliu

Llicenciada en Filosofia. Mestra d’Educació Primària. Postgrau de patologia del llenguatge. Formació en audio-psico-fonologia (Mètode To­matis) a Barcelona i París.

Alicia Molina

Llicenciada en Filologia Catalana a l’UB. Mestra d’ESO. Narradora oral amb molta experiència (1997), fa sessions de contes per a nens i per a adults.

Mercè Parés

Llicenciada en Magisteri. Especialista en música i formadora. Sotsdelegada dels Serveis Territorials del Baix Llobregat. Experta en assessorament a equips formatiu.

Mercè Pena

Mestra, Formada en Pedagogia sistèmica. Codirectora dels màsters de la URV. Forma part de la Junta de l’Associació MES ( Moviment Educatiu  Sistèmic) .

Marc Marín

Llicenciat en INEF, terapeuta Gestalt, format en Moviment Autèntic, Constel·lacions i Eneagrama i Sandplay. .

Aina Cortes

contacte

Per qualsevol dubte, suggeriment, o si vols més informació de qualsevol dels cursos d’aquest apartat no dubtis en escriure’ns al formulari següent:

08440, Cardedeu

C/ Escultor Llimona, 2

686 846 144

Servei al client